Chairman Alan Clayton Associates

ALAN ESTE UNUL DINTRE CEI MAI REPUTAȚI PROFESIONIȘTI ÎN FUNDRAISING DIN LUME.

Președinte al companiei Alan Clayton Associates cu sediul în Scoția și Danemarca, el a dezvoltat conceptul de Great Fundraising și a lucrat cu peste 350 de clienți nonprofit din întreaga lume.

Alan Clayton s-a specializat în Great Fundraising, definit ca o creștere durabilă și pe scară largă a veniturilor organizației, generată de donatori care cred cu adevărat în visul organizației. Alan este președintele companiei Alan Clayton Associates, cu sediul în Scoția și Danemarca, care activează în prezent în Australia, Finlanda, Norvegia, Irlanda, Danemarca, Olanda, Marea Britanie, Canada și SUA și lucrează cu clienți în multe alte țări, precum Serbia Austria, Slovacia, Noua Zeelandă, Elveția, Spania și Germania.

 

El este și Managing Partner la Inch Hotel and Inspiration Centre, Loch Ness, Scoția și președinte de bord la Karat Marketing, o agenție de fundraising prin telefon în Dunfermline, Marea Britanie. Alan este de asemenea directorul creativ al RobeJohn din Melbourne, Australia.

Alan a deținut în trecut roluri importante de fundraising și de conducere la organizații de caritate naționale din Marea Britanie și a fost Chief Executive Officer al trei agenții de fundraising. Unul dintre cei mai importanți consultanți, coach-uri, directori creativi și vorbitori inspiraționali, Alan a lucrat cu peste 350 de clienți non-profit din întreaga lume. Specializările sale sunt creativitatea, comportamentul emoțional, dezvoltarea boardului și a echipei executive, strategia creativă, perspectiva și motivația donatorilor și a publicat mai multe cercetări și lucrări teoretice originale. 

 

Alan este un alpinist, căpitan de bărci rapide și jucător de golf pasionat și are reputația de a inspira și de a spune lucruri pe care alții nu îndrăznesc să le spună.

 

metoda de învățare

Conținutul acestui masterclass este format dintr-un amestec unic de cercetare academică și studii de caz, cu referire în special la raportul de cercetare Great Fundraising. Participarea la acest masterclass unic va avea ca rezultat o listă de acțiuni “must-do” pe care să le implementați imediat după întoarcerea la birou. Stilul de învățare este cel prin “layered-design”. Acesta combină prelegeri, studii de caz cu grupuri de lucru și exerciții de tip “învățare prin practică”. Fiecare persoană poate participa singur sau ca parte a unui grup (mai multe persoane din aceeași organizație).