MASTERCLASS

GREAT FUNDRAISING ESTE DEFINIT CA

o creștere pe scară largă și sustenabilă
a veniturilor organizației,

sporind impactul și veniturile de două, trei sau patru ori pe termen mediu cu ajutorul donatorilor care rămân lângă organizație pentru foarte mult timp, crezând cu tărie în visul acesteia. Masterclass-ul reprezintă o oportunitate excelentă de a învăța despre cultura, comportamentele și leadership-ul care sunt necesare pentru ca organizația să ajungă să facă fundraising la un nivel extraordinar și să obțină o creștere semnificativă și sustenabilă a veniturilor.

ACEST MASTERCLASS A FOST CREAT

având la bază următoarele surse

Cercetarea și raportul Great Fundraising efectuat de profesorii A. Sargeant și J. Shang

Observații din peste 350 de studii de caz din organizații din întreaga lume care fac fundraising la un nivel extraordinar (Great Fundraising Organisations)

Experiența în fundraising
de peste 25 de ani a lui
Alan Clayton

13-14 MAI 2019

Great Fundraising Masterclass

Masterclass-ul este destinat directorilor executivi, membrilor de board, directorilor, managerilor și coordonatorilor de fundraising. Sunt bineveniți și fundraiserii ambițioși care își doresc în viitor un rol de leadership în fundraising.

  • Cum au reușit alții să ajungă să facă great fundraising
  • Concluziile cercetării și raportului Great Fundraising
  • Cum să întelegem nevoile donatorilor
  • Cum poate Great Fundraising să fie motorul misiunii organizației și invers
  • Cum se poate urni organizația în efortul de a atrage fonduri și cum puteți ajuta toți membrii organizației să ajungă să fie mândri că fac fundraising
  • Să creați și să mențineți vie o cultură care încurajează învățarea ca secret al inovației și dezvoltării
  • Cum să găsiți promisiunea unică a brandului care să unească organizația și să fie un motor al acesteia
  • Cum poate leadership-ul și felul în care îi inspirăm pe cei din echipă să îmbunătățească semnificativ performanța în fundraising
  • Cum să vă concentrați eforturile de fundraising pentru a ieși în evidență pe o piață din ce în ce mai aglomerată
AGENDĂ

13 Mai 2019


09:30 – 10:00 Înregistrarea participanților și cafea
10:00 – 11:30 Great Fundraising Organisations
11:30 – 11:45 Cafea
11:45 – 13:15 A fundraising culture
13:15 – 14:15 Prânz
14:15 – 15:45 Donor centred thinking
15:45 – 16:00 Cafea
16:00 – 16:45 Quick thoughts on strategy
16:45 – Încheiere

AGENDĂ

14 Mai 2019


09:30 – 10:00 Cafea
10:00 – 11:30 Fundraising communications that work
11:30 – 11:45 Cafea
11:45 – 13:15 How to create fundraising communications
13:15 – 14:15 Prânz
14:15 – 15:15 Leading Great Fundraising
15:15 – 15:30 Cafea
15:30 – 16:15 Getting going with Great Fundraising
16:15 – Încheiere

metoda de învățare

Conținutul acestui masterclass este format dintr-un amestec unic de cercetare academică și studii de caz, cu referire în special la raportul de cercetare Great Fundraising. Participarea la acest masterclass unic va avea ca rezultat o listă de acțiuni “must-do” pe care să le implementați imediat după întoarcerea la birou. Stilul de învățare este cel prin “layered-design”. Acesta combină prelegeri, studii de caz cu grupuri de lucru și exerciții de tip “învățare prin practică”. Fiecare persoană poate participa singur sau ca parte a unui grup (mai multe persoane din aceeași organizație).

LOCURILE LA MASTERCLASS

sunt limitate la 75 de persoane

loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc_ocupat
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber
loc purple-liber